Πέμπτη 16 Μαΐου 2013

28ο Μάθημα Τουρκικής Γλώσσας - 16 Μαΐου 2013

yabancı = αλλοδαπός, ξένος
yanımda = κοντά μου, μαζί μου
yanında = κοντά σου, μαζί σου
mendil = χαρτομάντιλο
oyun = παιχνίδι / θεατρικό έργο
hergün = κάθε μέρα
kimle = με ποιον
sınav olmak = εξετάζομαι
izin = άδεια
kötümser = απαισιόδοξος
sevinçli = χαρούμενος, αξιαγάπητος
sürmek = διαρκώ / αλείφω / οδηγώ
çocukken = όταν ήμουν παιδί
eskiden = παλιά
sıkılgan = ντροπαλός

ameliyat = εγχείρηση, επέμβαση / εφαρμογή
estetik = αισθητική
tamir ettirmek = επισκευάζω (μέσω άλλου)
tamir etmek = επισκευάζω (εγώ)
cimri = τσιγκούνης
cimrilik = τσιγκουνιά
değişmek = αλλάζω (εγώ ο ίδιος)
mutsuz = δυστυχισμένος
boyamak = βάφω
boyatmak = βάφω (μέσω άλλου)
ütülemek = σιδερώνω
ses = ήχος, φωνή
kısmak = χαμηλώνω, ελαττώνω
konsolosluk = προξενείο
vişne = βύσσινο
reçel = μαρμελάδα
özlemek = νοσταλγώ
kaybetmek = χάνω
temizlemek = καθαρίζω
taşınmak = μετακομίζω
anlaşmak = συνεννοούμαι
bu nedenle = γι’ αυτόν τον λόγο
bunun için = γι’ αυτόν τον λόγο
kiralamak = νοικιάζω
Efes = Έφεσος
tekstil firması = βιοτεχνία υφασμάτων
tatlı dilli = γλυκομίλητος



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου